Villa and garden
Zdjęcia nie mogą być wykorzystane i powielane bez zgody autora [DZ U 1994 Nr 24 p. 83 z póź. zm]

niedziela, 2 września 2012

Baśniowe aranżacje





Zdjęcie 18091: Angielska kuchnia z wyspą

Zdjęcie 16725: jadalnia

Zdjęcie 14867: Drewno rozgościło się w łazience

Zdjęcie 1208: Finezyjna sypialnia



Zdjęcie 1584: Przedpokój - pomysły aranżacji wnętrz

Wyposażenie, Kropki, kwiatki i szafeczka - Szafeczka do której wzdychałam od dluższego czasu. Teraz jest w mojej kuchni i cieszy me oko każdego dnia :)

Wnętrza, Tu zasypiam, tu się budzę... - Kochane deccorianki - wiem, że niektóre z Was czekały na kolejną moją galerię, więc to Wam właśnie ją dedykuję. Moja sypialnia....

Wnętrza, Kuchnia prowansalska - super pomysł z lampą

Wnętrza, pomieszkujemy :) - stolik malusi 70/80, ale 2-3 osoby od biedy zjedzą przy nim śniadanie, a jako blat roboczy jest niezastąpiony

Wnętrza, pomieszkujemy :) - wieczorową porą - przymiarka zazdrostek, na razie będą takie, ale zabieram się do szycia kompleciku z lawendową krateczką

Wnętrza, Zazdrostki do kuchni -kol biały , ecru - kpl uszyty dla ivonk

Wnętrza, Dekoracja okna - zazdrostki i lambrekiny - Zazdrostka do kuchni w stylu retro Czajniki

Wyposażenie, MAŁE ZMIANY I NOWOŚCI - bardzo sie z niej cieszę

Wnętrza, tak jak lubię :))) - zasłoneczki pod szafkami i zlewami, to mój ulubiony styl...
zdjęcia z netu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz