Villa and garden
Zdjęcia nie mogą być wykorzystane i powielane bez zgody autora [DZ U 1994 Nr 24 p. 83 z póź. zm]

sobota, 18 sierpnia 2012

BIELSZY ODCIEŃ

Wnętrza, Świąteczne zmiany... - Małe świąteczne zmiany,w naszym małym gniazdku ;) ps.komentowana półka na koszyki została zastąpiona stylową witrynką!!!



Wykonawcy - wykonanie, Na biało... - Witajcie, przemalowałam ciemnodrewnianą kuchnię na biało i od razu zrobiło się jaśniej, bo pomimo dużego okna było ponuro, wyszło...

Wykonawcy - wykonanie, Na biało... - widok od strony okna

Wykonawcy - wykonanie, Na biało... - a tu uszyłam zasłonkę na najbardziej wątpliwą ozdobę kuchni-kontener na smieci ;-)

Wykonawcy - wykonanie, Na biało... - Przemalowany stół i krzesełka w kuchni

Wnętrza, Biało, czysto, pięknie... - Galeria wnętrz w bieli wygrzebanych w necie na skandynawskich stronach. Cieszcie oczy kochane:)

Wnętrza, pokój dzienny - nasz pokój dzienny, zwany tez salonem;)

Wnętrza, pokój dzienny - nasz pokój dzienny, zwany tez salonem;)

Wnętrza, Gdzie czas stanął w miejscu :) - Biały domek, na który przez przypadek natknęłam się w necie. Ciekawa jestem czy Wam się podoba???

Wnętrza, MALUTKIMI KROCZKAMI.... - Moje przeróbeczki.... ze starego regaliku....

Wyposażenie, migawki mebelkowe - ...renowacja,bielenie to moja pasja,hobby na jesienne i zimowe dni...będą więc meble...te ,które mieszkają już w innych wnętrzach,te,które...

Wnętrza, wielki stol, wielkie zmiany.. - choineczki juz nie ma... I co Wam powiem jeszcze.. potluklam wszystkie bombki ;((( a tak sie z nich cieszylam.. Wszystkie byly nowe :((  Zrzucilam...

Wnętrza, Małymi kroczkami idę do celu - kredens dzięki mojemu M wieczorem wygląda inaczej , ma ledowe oświetlenie

Wyposażenie, półka na talerze - .

Wyposażenie, półka na talerze - mój faworyt

Wnętrza, ***MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ*** - .

Wnętrza, Z dodatkiem koloru - Białe wnętrza

Wykonawcy - wykonanie, delikatne dekoracje na okna - zazdrostki - inspiracja z neta

Wnętrza, 4 lata na deccorii - Cztery lata na deccorii- jak zmieniało się moje mieszkanie dzięki Wam! Na początku bywało  różnie- sami zresztą zobaczcie... Ps.Galeria dla...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz